czwartek, 4 czerwca 2015

Małymi kroczkami


Od jakiegoś czasu chodził mi po głowie pewien pomysł ... żeby założyć bloga, bo to przecież dobre miejsce, żeby się troszkę wygadać i myśli w głowie poukładać. W sumie to nie mam żadnego doświadczenia w pisaniu, ale to chyba nie będzie takie trudne :)

Trochę w życiu mi się pozmieniało ostatnio, namieszało, nakręciło.. i teraz jak całe wielkie emocje opadły, nagle w mojej głowie pojawiają się co chwilę kołtuny nowych myśli, pomysłów, pytań, po prostu takie wielkie WOW! Doszłam do wniosku, że potrzebuję miejsca, jakiegoś pudełeczka, do którego mogę te myśli wrzucić i jakoś poukładać, zrobić z nimi porządek, posegregować i powkładać do odpowiednich szufladek. Może przy okazji uda mi się znaleźć odpowiedzi na niektóre z nich! 

A o czym mam zamiar pisać? Hmm... chyba w sumie o wszystkim i o niczym? Może po troszku o zakładaniu rodzinki od zera, o zmianie stylu życia (co chyba w sumie jest ostatnio dość modne, i BARDZO dobrze!), o poszukiwaniu motywacji do uzyskania wymarzonej sylwetki, bycia lepszym człowiekiem, narzeczoną, córką i niedługo żoną...a jednocześnie skończyć studia, które dają mi możliwość spełnienia moich marzeń i realizowania siebie. Trochę się tego nazbierało! 

Na dzień dobry, tyle chyba wystarczy, a na resztę przyjdzie jeszcze czas!



Miłego dnia, pozdrawiam 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz